S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

KONTAKTY

SANvest s.r.o.
CZ pobočka
Mlynská 13 602 00 Brno
tel: +420 234 261 746
info@volluma.cz
zákaznickej servis:
po-pia 9:00-18:00

ANKETA

Jak ste spokojen/a s HAIFOR2-VOLLUMA?

Velice moc 52% Strašně moc 39% Nemnoho 4% Vůbec 5%

» Vitamíny proti padání vlasů
Vitamíny proti padání vlasů

vitamíny proti padání vlasů

Stres, únava, přepracovanost, špatná životospráva, nedostatek pohybu, kouření nebo alkohol - to vše můžou být příčinypadání vlasů. Všechny tyto nepříznivé faktory ochuzují naše tělo o spoustu vitamínů, včetně těch, které jsou potřebné pro výživu vlasového kořínku a zdravý růst vlasů. O jaké vitamíny vlastně jde a v jakých potravinách se nejvíc nachází? Čtěte náš článek dál a naučte se vyživovat své vlasy „zevnitř“.

Vitamín C- Kyselina Askorbová

Nejprve se zastavme u vitamínu C, který je obsažený především v ovoci a zelenině, případně si ho můžete zakoupit v koncentrované podobě. Každý ho zná velmi dobře. Nejvíce vitamínu C se nachází v citrusech, kiwi, rajčatech, paprikách, brokolici, nebo třeba v plodech keře rakytníku. Vitamín C je nazýván také kyselina askorbová a je dobře rozpustnou živinou. Udržuje organismus celkově zdravý a rovněž je výbornou prevencí proti padání vlasů.

Mnohem větší význam při tvorbě vlasů a jejich výživě mají ovšem vitamíny skupiny B, které jsou někdy souhrnně označované jako vitamíny proti stárnutí. Ty podporují vývoj a dobrou kondici pokožky, nehtů a samozřejmě také vlasů.

Riboflavin

Zásadním vitamínem proti padání vlasů je Riboflavin neboli vitamín B2. Riboflavin upravuje metabolismus a imunitu organismu, je tedy nezbytným doplňkem stravy, na který by se nemělo zapomínat. Zvláště pak dokáže podpořit vitalitu vlasového porostu a je skvělou prevencí proti plešatění.

Vitamín B2 najdeme v mnoha potravinách, především jsou to mléčné výrobky, vejce, kvasnice, ale také ryby nebo hovězí a vepřové maso. Nechybí ani v kakau, a velkou dávku riboflavinu obsahují také oříšky. Nedostatek tohoto vitamínu může vést ke ztrátě imunity, kožním poruchám a nepříjemným onemocněním. Pokud ho opomenete ve svém jídelníčku, rozlučte se pěknými nehty a vlasy.

Kyselina Pantothenová

Velkou důležitost při boji proti padání vlasů nalezneme také u kyseliny pantothenové, tedy vitamínu B5. Rovněž je to součást výživy, která je nezbytná pro udržení vlasů v kondici. Nachází se hlavně v masu a vnitřnostech, ale také v celozrnném pečivu nebo luštěninách. Nedostatek kyseliny pantothenové může vyvolat lámavost a padání vlasů, u žen až neplodnost, není tedy opět radno podcenit jeho přísun do těla.

Pyrydoxin

Posledním z řady vitamínů B je Pyrydoxin, známější všem jako vitamín B6. Také je výborným pomocníkem proti padání vlasů. Ženy, které mají tyto problémy, by ho měly užívat pravidelně ve vyvážené stravě. Nejvíce se ho nalézá v makrelách, vepřovém masu, kvasnicích, vejcích a kupodivu i v bramborách. Dostatek vitamínu B6 můžeme najít také v ovoci a zelenině, zvláště v avokádu, zelí, kapustě nebo špenátu.

Buďte k vlasům šetrní

Prostřednictvím tohoto krátkého článku jste se seznámili s vitamíny proti padání vlasů. Základem toho, abyste měli bujnější kštici je ovšem komplexní péče o zdraví, hodně pohybu a vzduchu, bio potraviny bez náhražek a také umění být v klidu.

Pokud k tomu pak přidáte dostatek vitamínů v jakékoliv podobě, nemusíte se obávat vypadávání vlasů, ani zhoršení jejich kvality. Ženy to někdy přehánějí s laky a tužidly, muži zase s gely a pomádami a pak se diví, že jejich vlasy se lámou, štěpí, třepí nebo zcela mizí do nenávratna. Zkuste si stanovit nový režim, kde vlasy budete stylovat maximálně 2x týdně. Každodenní fénování, žehlení, zatěžování vlasů různými kosmetickými přípravky je zbytečně oslabuje. Malý tip pro dámy – vyvarujte se pevným culíkům, které vaše vlasy také mohou poškodit. Volte raději volnější střihy a účesy, které přispějí k vitalitě vašich vlasů každý den :-)


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ