S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

KONTAKTY

SANvest s.r.o.
CZ pobočka
Mlynská 13 602 00 Brno
tel: +420 234 261 746
info@volluma.cz
zákaznickej servis:
po-pia 9:00-18:00

ANKETA

Jak ste spokojen/a s HAIFOR2-VOLLUMA?

Velice moc 52% Strašně moc 40% Nemnoho 3% Vůbec 5%

RŮST VLASŮ
RŮST VLASŮ

5 tipů na urychlení růstu vlasů

Možná chcete, aby vaše vlasy vypadaly hustější a nadýchanější. Nebo se pokoušíte obnovit jejich růst po špatné zkušenosti s různými přípravky, medikamenty, nebo po onemocnění. Zde je několik tipů, jak urychlit jejich růst a oživit jejich vzhled.

1. Stravujte se správně, abyste podpořili růst vlasů

Jezte hodně ovoce, zeleniny, bílého masa, ryby. Může se zdát, že strava s vlasy nesouvisí, ale opak je pravdou. Správné stravování vám navíc přinese ještě jeden benefit - zlepšení vaší postavy :-)

  • Vlasy jsou složeny z proteinu. Ujistěte se, že ho přijímáte v dostatečném množství. Lidé, kteří trpí anorexií, nebo ti co ztratí extrémně na váze, mohou zjistit, že jim vlasy slábnou a přestávají růst. Důvodem této změny je právě nedostatek protejnů v těle.
  • Doporučujeme zařadit některé proteiny do vašeho jídelníčku co nejdříve, například libové maso - kuřecí, krůtí, ryby, a také vajíčka, sójivé produkty, fazole a ořechy. Tato jídla pomohou ke zdravé produkci keratinu, který je dalším stavebním prvkem vlasů.

2. Přijímejte správné druhy tuků

Některé tuky jsou nezbytné pro váš životní styl, podobně jako i pro produkci vlasů. Zdrženlivost v pojídání špatných tuků také pomáhá ke zdravým vlasům a pokožce.

Tuky vám pomohou lépe vstřebat vitamíny a minerály, které jsou potřebné pro zdravou vlasovou produkci, zejména vitamin A, D, E a K.

  • Přijímejte ty správné tuky.
  • Nasycené, nasycené a hydrogenované mastné kyseliny jsou právě ty, kterým je třeba zabránit.
  • Omega 3, které najdete v některých rostlinných olejích a másle jsou naopak prospěšné pro zdravý růst vlasů.
  • B-complex, který je obsažen v rybím oleji, je nápomocný pro růst vlasových folikul.

3. Ujistěte se, že jíte dostatek železa a zinku

Železo a zinek, spolu s dalšími vitamíny, jsou nezbytné pro vytvoření prostředí na zdravý růst vlasů.

Železo je zodpovědné za dodání kyslíku do vašich buněk - z krve ve vašich nohách, v celém těle, a dokonce i do vlasových folikul (právě proto krev zapáchá jako železo). Libové maso je velmi dobrým způsobem, jak zvýšit příjem železa. Pokud jste vegetariánem, nahraďte maso fazolí, čočkou, nebo sójovými výrobky.

Zinek asistuje při opravě vašich tkanin, ujištěním se, že olejové žlázy kolem folikulů pracují správně. Zinek získáte jedením ústřic, nízkotučný steaků, dýní a tmavé čokolády.

4. Přijímejte dost vitamínu C

Nedostatek vitaminu C může způsobit, že vlasy jsou slabší, bez lesku a poškozené.

  • Vaše tělo používá vitamín C pro budování kolagenu, který je rozhodující pro růst vlasů. Vitamin C také asistuje při absorpci prvků, které blokují růst vlasů.
  • Tělo nemůže samo o sobě vytvářet vitamín C. Proto je rozhodující, abyste jedli a přijímali potraviny, které obsahují vitamin C. Citron a další citrusové plody, brokolice, špenát, paprika - tyto potraviny jsou nejenom velmi chutné, ale obsahují vysokou dávku vitamínu C, který podpoří růst vlasů.
  • Lékaři doporučují prijímat 45mg/denně vitamínu C dětem od 9-13 let, přibližně 70mg/denně teenagerům ve věku 14-18 let a mezi 75-90 mg/denně dospělým. 

5. Neničte své vlasy stylingem

Nadměrný styling může ničit vaše vlasy. Ano, vypadáte tak sice dokonale, ale pro vaše vlasy to není to nejlepší. Některé přípravky s určitým chemickým složením mohou způsobit řídnutí vlasů, jejich zničení a v konečném důsledku i padání, pokud jsou používány dlouhodobě každý den. Také některé typy stylingu jsou pro vaše namáhavé a mohou zhoršit nejenom jejich vzhled, ale i zdravý růst. Je v pořádku si vlasy upravovat a někdy zvolit styling, ale nedělejte to příliš často, ušetříte si starosti do budoucna.

  • Vyhněte se zejména častému mechanickému vyrovnávání vlasů, pokud máte přirozené kudrliny a naopak pokud máte přirozeně rovné vlasy vyhněte se trvalé ondulaci nebo kulmování vlasů. Omezte také krimpování a časté barvení. Tyto procesy mohou vážně poškodit vaše vlasy, které budou slabší a v konečném důsledku budou působit řidším dojmem. Nadměrné teplo v podobě foukání, žehličky, kulmy může vlasy spálit.
  • Kartáčujte a češte vlasy střídmě. Další mýtus je, že vlasy se mají česat 100krát za den, aby se urychlil růst vlasů. Nejen to, mnohdy si můžete při kartáčování vlasy vytrhat. Pokud si chcete vlasy rozčesat, počkejte až budou zcela suché. Vlasy jsou nejvíce zranitelné v mokrém stavu, proto buďte trpěliví a neničte si je zbytečně kartáčováním po sprše.

NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

dobré rady
marketa
05.03.2017 11:07