S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

KONTAKTY

SANvest s.r.o.
CZ pobočka
Mlynská 13 602 00 Brno
tel: +420 234 261 746
info@volluma.cz
zákaznickej servis:
po-pia 9:00-18:00

ANKETA

Jak ste spokojen/a s HAIFOR2-VOLLUMA?

Velice moc 52% Strašně moc 39% Nemnoho 4% Vůbec 5%

» Nejlepší vitamíny na vlasy
Nejlepší vitamíny na vlasy

Z každého koutu na vás křičí reklama o zaručeně účinných, geniálních léků, vitamínů a dalších produktů, které prostě musíte mít, pokud chcete být nádherní nebo mít úžasné vlasy. Některé produkty jsou opravdu účinné a člověku pomohou, u jiných ztrácíte jen čas a peníze. Pravdou je, že vitamíny z obchodů nikdy nenahradí nejlepší vitamíny na vlasy, kterými jsou přesně ty z čerstvých potravin.

Pokud však nemáte přehled v tom, co vaše vlasy potřebují a na které vitamíny se zaměřit, připravili jsme si pro vás krátký seznam těchto látek, které vám nejvíce pomohou při cestě za krásnější hřívou.

Které vitamíny potřebují naše vlasy?

Vitamin A funguje jako antioxidant a pomáhá vytvářet ten druh zdravého mazu, díky kterému jsou naše vlasy a pokožka hlavy hydratované. Pokud nemáme dostatek tohoto vitaminu, naše vlasy se změní na lámavou slámu a šupinatou kůži se sklonem k akné. A-čko najdete v mrkvi, citrónu, sladkých bramborách, grep, meruňky, brokolici, rybím tuku, mléku, mase, sýru, špenátu, vejcích, broskvi či zelí.

Vitamin C udržuje naše vlasy zdravé. Díky němu se naše tkáně vyvíjejí a rostou. Pokud ho máte dostatek, vlasy vám nevypadávají a předejdete tak i předčasnému šedivění. Pokud ho dostatek nemáte, vlasová struktura zůstává oslabena. C-čko najdete v pomeranči, limetce, citrónu, jahodách, melounu, ananasu, kiwi, černém rybízu, okurce, rajčatech, paprice, květáku či bramborách.

Vitamin D má na starosti zdravý cyklus růstu našich vlasových folikulů. Všechny tyto nejlepší vitamíny na vlasy, mezi které patří i D, zamezuje padání vlasů. Je stejně nutný při absorbování vápníku v těle. D-čko se nachází v rybách, houbách, vajíčkách, mléce, oleji z tresčích jater, lososu, obilovinách, tuňáku, vepřovém mase či hovězích játrech.

Vitamin E zlepšuje krevní oběh naší pokožky na hlavě a tvoří nové cévy. Povzbuzuje imunitní systém a působí na rychlejší růst vlasů. Nachází se v zelenině, sóji, luštěninách, semenech a ořechách, rýžových otrubách a jiných potravinách.

Vitamín H pomáhá vytvářet keratin, který patří k hlavním složkám struktury našich vlasů. Nazývá se také vlasový vitamin. Podporuje metabolismus a pozitivně ovlivňuje růst vlasů. Najdeme ho v rýži, mléce sýru, žloutcích, kvasinkách, malinách avokádu či játrech. Práve z přírodního keratinu jsou vytvářeny také vlákna zahušťovačů vlasů Volluma. Mají tedy složení totožné s lidským vlasem.

Vitamin B je snad nejznámějším vitamínem, který skloňujeme v souvislosti s vlasy. Posiluje folikuly, díky čemuž nejsou náchylné na poškozování a následné padání. Konzumací tohoto vitamínu podpoříte růst vlasů a zamezíte šedivění. Najdete ho ve vajíčkách, mase, ovoci či rybách.

Přesně toto jsou ty nejlepší vitamíny na vlasy, díky nimž nebudete potřebovat žádné náhrady stravy v případě, že je budete pravidelně konzumovat. Nechte se inspirovat a zařaďte do svého jídelníčku více těchto prospěšných látek.

Účinek vitamínů se však projevuje až po dlouhodobém pravidelném užívání. Pokud potřebujete vlasy zahustit okamžitě, sáhněte po zahušťovači vlasů Volluma. Nanovlákna keratinu přilnou k vašim vlasem a splynou s nimi v jeden kompletní celek. Budete mít krásné bohaté vlasy na delší dobu.


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ